هر کس وبلاگی دارد..
به بیست سال آینده فکر کردم که اگر زنده بودم چه گذرانده ام و چه بوده و با که گشته ام
4#
سالها اشتباه به عرضمان رساندند
!
"
او
" اول شخص حاضر بود
+
نوشته شده در جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ ساعت 19:24 توسط سیده فاطمه پورحقگوی |
ش شروعشو با دلتنگی گفتم...
برا خودم مینویسم فعلا
میگن نوشتن آدمو آروم میکنه
خانه
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
پیوندهای روزانه
نقاش
منتظر
سفیر دوست داشتنی
عصفور...طنز فاخر
گرا
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشتههای پیشین
اردیبهشت ۱۳۹۵
اسفند ۱۳۹۴
آبان ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
خرداد ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
شهریور ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
پیوندها
گرا
آْی نوعی داد است!
حیان جانم
عصفور..طنز فاخر
سفیر
الف لام هه
BLOGFA.COM