قوی باش

شدی همون چیزی که از ابتدا بابتش خلق شده بودی

دفترچه خاطرات

برای خودم و نه مخاطب بیرونی

 

این روزا دنبال "قدرت" میگردم و هر جا اثرش رو پیدا میکنم جذب میشم.

خواندن مطالب ایچینگ و تفکرات لائوتزو به ذهنم قدرت میده تا به سبک جدیدی به قضایا نگاه کنم.از زاویه ای کاملا متفاوت با عادتهای ذهنی. و این سبک تفکر به شدت جذاب و دوست داشتنی است. به انسان قدرت کنترل تنشهای پسماند ناشی از هیجانات رو میده و این یعنی انسان حتی در  لحظه ای که به طور معمول  ذهن ها قفل میشن،ذهن فعال و پویا داشته باشد.

 

قدرت قلب رو چطور میتونم تقویت کنم؟

با تجربه هایی ک تا امروز داشتم، توکل و ایمان و امید سه فاکتوری هستند که هرچقدر در وجود آدم ریشه میدن، فرد رو در برابر ناگواری ها و اضطراب ها و شرایط سخت قدرتمند میکنند.

اخیرا یاد گرفتم که "شادی " هم نقش مشابهی رو ایفا میکنه

دنبال راههای کسب این 4 فاکتور هستم.دریچه های در دسترسی که بتونم باهاش قلب و روحم رو تغذیه کنم

.

بازم باش

آخ که دلم لک زده بود باهات حرف بزنم

از وقتی دفترخاطراتهام گم شدن اینجا شده بود تک دفتر، خاطره هام. که به لطف و عنایت این بلاگفا خان /خانم مدتی تعطیل بود

 

خدایا 

ما که دربست مال خودتیم...این کارا دیگه چیه؟

باور کن شک ندارم وقتی میندازی بالا حتما پس میگیری، 

فقط

سرم گیج رفته ازین بالا پایینا

میدونی

دلم دیگه فقط آغوش امنتو میخواد ...همین

 

شکایت؟ که خب نه...خودت گفتی کافی هستی و ثابت کردی کافی هستی

بازم باش

بازم باش