قوی باش
دفترچه خاطرات
برای خودم و نه مخاطب بیرونی
این روزا دنبال "قدرت" میگردم و هر جا اثرش رو پیدا میکنم جذب میشم.
خواندن مطالب ایچینگ و تفکرات لائوتزو به ذهنم قدرت میده تا به سبک جدیدی به قضایا نگاه کنم.از زاویه ای کاملا متفاوت با عادتهای ذهنی. و این سبک تفکر به شدت جذاب و دوست داشتنی است. به انسان قدرت کنترل تنشهای پسماند ناشی از هیجانات رو میده و این یعنی انسان حتی در لحظه ای که به طور معمول ذهن ها قفل میشن،ذهن فعال و پویا داشته باشد.
قدرت قلب رو چطور میتونم تقویت کنم؟
با تجربه هایی ک تا امروز داشتم، توکل و ایمان و امید سه فاکتوری هستند که هرچقدر در وجود آدم ریشه میدن، فرد رو در برابر ناگواری ها و اضطراب ها و شرایط سخت قدرتمند میکنند.
اخیرا یاد گرفتم که "شادی " هم نقش مشابهی رو ایفا میکنه
دنبال راههای کسب این 4 فاکتور هستم.دریچه های در دسترسی که بتونم باهاش قلب و روحم رو تغذیه کنم
.