شب نامه
وقتی انقدر داغون بشی که شب بیای سراغ مجازی ترین رد پای وجودت و توش دنبال آرامش بگردی....
و وقتی میل به نوشتن پیدا کنی تو این حال
هر چی بنویسی شب نامه اس
و حکما بعدها علیه ات استفاده میشه
پس بچسب به هیــــس همیشگیت
شب بخیر دوشیزه من

...........................................................................................................
پ.ن : انسانها میدونن فضولی یعنی چی؟ زخم زبان؟ دل؟ شکستن؟ قضاوت جاهلانه ابلهانه؟
دل نوشت : هه!
+ نوشته شده در جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ ساعت 4:48 توسط سیده فاطمه پورحقگوی
|