وقتی انقدر داغون بشی که شب بیای سراغ مجازی ترین رد پای وجودت و توش دنبال آرامش بگردی....

و وقتی میل به نوشتن پیدا کنی تو این حال

هر چی بنویسی شب نامه اس

و حکما بعدها علیه ات استفاده میشه

پس بچسب به هیــــس همیشگیت

شب بخیر دوشیزه من

...........................................................................................................

پ.ن : انسانها میدونن فضولی یعنی چی؟  زخم زبان؟   دل؟   شکستن؟   قضاوت جاهلانه ابلهانه؟


دل نوشت : هه!