بـــهار
عجب عطری میپیچد تا انتهای مشامم و چه خوب که مست میشوم از طراوت حضورت
تازه فهمیده ام بـــهار که میبشود ، می آیی
اینکه وقتی بیایی بهار میشود و اصلن بهار لنگش را پهن میکند زیر پایت و ...را که هـــــمـــه میدانند..حتی امیر طاها که تازه 5 سالش میشود
فهمیده ام که بهار ها می آیی...همه اش انگار ،تو هستی...اصلا انگار همه بهار:تو
گفته بودند که ربیع الانامی...
اصلن بهار تجسم تو را سعی میکند
چه خوب که بهار
مینوشم تمام سبز و شاد و امیــــد و نگاه و هوا و بارانش را..

.................................................................................................
پی نوشت :
1-«ربیع الانام» یکی از زیباترین القاب حضرت مهدی ( علیه السلام ) است که در زیارت آن حضرت آمده است. در یک نگاه سطحی به معنای بهار انسانهاست.
2-ربیع بارانی است که در بهار می بارد
پی نوشت :
رد پاهای شیرینی داری...مرسی