میبینمت لابلای سبزهای شاد برگ ها و کودک دلم برای دویدن جا کم میاورد و میپرد از دریچه چشمانم بیرون

عجب عطری میپیچد تا انتهای مشامم و چه خوب که مست میشوم از طراوت حضورت

تازه فهمیده ام بـــهار که  میبشود   ، می آیی

اینکه وقتی بیایی بهار میشود  و اصلن بهار لنگش را پهن میکند زیر پایت و ...را که هـــــمـــه میدانند..حتی امیر طاها که تازه 5 سالش میشود

فهمیده ام که بهار ها  می آیی...همه اش انگار ،تو هستی...اصلا انگار همه بهار:تو

گفته بودند که ربیع الانامی...

اصلن بهار تجسم تو را سعی میکند

چه خوب که بهار

مینوشم تمام سبز و شاد و امیــــد و نگاه و هوا و بارانش را..


.................................................................................................

پی نوشت :

1-«ربیع الانام» یکی از زیباترین القاب حضرت مهدی ( علیه السلام ) است که در زیارت آن حضرت آمده است. در یک نگاه سطحی به معنای بهار انسانهاست.

2-ربیع بارانی است که در بهار می بارد

پی نوشت :

رد پاهای شیرینی داری...مرسی