یه دوست sms  جالبی برا تبریک زد که به دلم نشست...

تقدیم به شما

به خودم

به خاطره هام

حتی به بچه هام!!


شادی آنست که کسی دوستت داشته باشد

لحظه هایت شاد

.........................................................

پ.ن : برای اولین بارهاست که در عمرم احساس میکنم چه قــــــــــــــــــدر دلم بچه میخواد!!!!!!

پ. ن : سه تا گل خشک دارم فعلا....+ 2تا فسقل گل!!